Eload System- Topup Kredit Serendah RM3.00 serendah RM3

-RAPIDSHARE PREMIUM (30 HARI) HANYA RM15 SHJ (promosi) harga asal RM20
-TOPUP CELCOM, MAXIS, DIGI, U Mobile, Italk juga ada untuk dijual
hubungi khairapid[at]yahoo.com atau hubungi YM - khairapid -

DAPaTKAN GOSSIP-GOSSIP TERKINI ARTIS MALAYSIA DISINI artismalaysiaku.ning.com

Video Highlight Liga Perdana Inggeris dan Liga Malaysia

Kotak Meluahkan Perasaan ShoutMix

Aksi Ronny, Zairul jadi perhatian Azraai

klik infobolasepak.blogspot.com

PERLAWANAN persahabatan Kedah dan Polis Di-Raja Malaysia (PDRM) di Stadium Darulaman malam ini menjadi medan terbaik buat Ronny Harun dan Zairul Fitri untuk membuktikan kewibawaan dalam membantu pasukan baru mereka.
Malah, jurulatiah Hijau Kuning, Mohd Azraai Khor Abdullah mengakui tumpuan utamanya adalah untuk melihat kemampuan kedua-dua pemain baru itu menyesuaikan diri dengan corak permainan pasukan selain menjalani persefahaman dengan pemain lain.
Ini adalah perlawanan ujian sulung pasukannya selepas menjalani latihan sejak sebulan lalu, juga yang pertama sejak menjuarai Piala Malaysia pada 4 September lalu.

"Ketika ini pemain saya sudah hampir mencapai tahap kecergasan yang diperlukan bagi menghadapi perlawanan sumbangsih menentang Perlis pada 17 November ini. “Perlawanan esok (malam ini) akan memberi peluang kepada saya untuk mengenal pasti kelemahan dan juga membuka peluang kepada pemain untuk membuktikan keupayaan mereka bagi meletakkan diri mereka pada kesebelasan utama,” katanya. Selepas pertemuan dengan PDRM, Kedah akan menentang Pulau Pinang di Stadium Darulaman Ahad ini sebelum berkumpul di Pulau Langkawi bagi menjalani latihan di tepi pantai serta menjalani kursus motivasi.

SUMBER:: www.bharian.com.my

0 komen anda: