Eload System- Topup Kredit Serendah RM3.00 serendah RM3

-RAPIDSHARE PREMIUM (30 HARI) HANYA RM15 SHJ (promosi) harga asal RM20
-TOPUP CELCOM, MAXIS, DIGI, U Mobile, Italk juga ada untuk dijual
hubungi khairapid[at]yahoo.com atau hubungi YM - khairapid -

DAPaTKAN GOSSIP-GOSSIP TERKINI ARTIS MALAYSIA DISINI artismalaysiaku.ning.com

Video Highlight Liga Perdana Inggeris dan Liga Malaysia

Kotak Meluahkan Perasaan ShoutMix

Pertemuan Buku dengan Ruas disaigan Separuh Akhir UCL

keputusan terkini VIDEO HIGHLIGHT, KEPUTUSAN LIGA PERDANA INGGERIS, KEPUTUSAN LIGA SUPER DAN BERITA BOLA SEPAK MALAYSIA hanya di duniabolasepak.ning.com

Minggu ini berakhirlah saingan suku akhir liga juara-juara eropah dimana saingan yang agak sengit telah dipamerkan didalam 4 perlawanan yang dilangsung pagi rabu dan khamis waktu malaysia. perlawanan yang menjadi tumpuan dan perbualan hangat ialah perlawanan diantara man utd vs AS Roma dan Arsenal vs Liverpool. kedua-dua perlawanan itu telah menarik ramai penyokong malaysia pergi ke kedai-kedai mamak untuk menyaksikannya beramai-ramai.

Man utd dan Liverpool mengesahkan mereka adalah pasukan pilihan untuk mara ke separu akhir apabila menumpaskan saingan masing-masing. yang menjadi tumpuan adalah pasukan liverpool vs arsenal kerana mereka bertemu sebanyak 3 kali dalam masa seminggu. 2 perlawanan mereka berkesudahan seri dengan jaringan 1 sama. namun pada perlawanan ketiga liverpool mempamerkan prestasi yang mengkagumkan apabila membelasah Arsenal 4-2.

Sementara Manu vs AS roma tidak kurang menjadi tumpuan. dengan misi roma untuk membalas dendam kekalahan mereka musim lepas dengan jumlah jaringan yang cukup besar. kedua-dua pasukan ini juga telah bertemu sebanyak empat kali di dalam musim ini sahaja. percaturan alex ferguson hanya menurunkan barisan simpanan awal pagi tadi agak meresahkan sedikit bagi penyokong man utd. owen, park, pique, sylvester menjadi tunggak utama pagi tadi. Rio yang masih belu sihat juga telah dituunkan oleh ferguson, rio kelihatan terhinjut-hinjut semasa dalam permainan, tetapi khidmatnya masih diperlukan dan ferguson tidak mengeluarkannya. awal pagi tadi juga adalah penampilan pertama gari neville sejak pulih dari kecederaan sejak setahun lalu. beliau telah masuk menggantikan giggs dan bermain selaku midfield.

keputusan penuh man utd, liverpool, chelsea dan barcelona mara ke pusingan separuh akhir, dimana man utd akan bertemu dengan barcelona dan chelsea akan bertemu dengan liverpool

0 komen anda: